دلنوشته
دلنوشته

دلنوشته

چت با خدا در ماه مبارک رمضان

گفتم : خسته ام 

گفتی: لاتقنطو من رحمه الله:  

از رحمت خدا نا امید نشید (زمر / ۵۳) 

گفتم هیشکی نمی دونه تو دلمن چی می گذره 

گفتی : ان الله یحول بین المرء و قلبه 

خدا حائل است بین انسان و قلبش! (انفال/۲۴) 

گفتم : غیر از تو کسی رو ندارم

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید 

 ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم (ق/ ۱۶) 

گفتم: ولی انگار اصلاْ‌منو فراموش کردی!

گفتی : فاذکرونی اذکرکم

منو یاد کنید تا یاد شما باشم! (بقره/۱۵۲) 

گفتم :تاکی باید صبر کرد 

گفتی: و ما یدرک لعل الساعه تکون قریبا 

 تو چی می دونی! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/ ۶۳) 

گفتم :تو بزرگی و نزدیکت برای من کوچیک خیلی دوره! تا اون موقع باید چی کار کنم؟

گفتی : و اتبع ما یوحی الیک و اصبر حتی یحکم الله 

کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه ! (یونس/۱۰۹) 

گفتم : خیلی خونسردی ! تو خدایی و صبور! من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچک یه اشاره کنی تمومه!

گفتی: عسی ان تحبو شیئا و هو شرلکم

 شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه (بقره/ ۲۱۶) 

گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل .... اصلاْ‌چطور دلت میاد؟ 

گفتی : ان الله بالناس لرئوف الرحیم 

خدا نسبت به همه ی مردم - نسبت به همه - مهربونه! (بقره/۱۴۳) 

گفتم : دلم گرفته

گفتی: بفضل لله و برحمته فبذلک فلیفرحوا 

 مردم به چی دلخوش کردن؟! باید به فضل خدا شاد باشن (یونس/ ۵۸) 

گفتم :اصلاْ بی خیال! توکلت علی الله

گفتی : ان الله یحب المتوکلین 

خدا اونایی رو که توکل می کنن دوست داره! (آل عمران /۱۵۹) 

گفتم : خیلی  چاکریم  

ولی اینبار انگار

گفتیحواست رو خوب جمع کن ! یادت باشه که:  

و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمأن به و ان اصابته فتنه انقلب علی و جهه خسر الدنیا و الاخره : 

بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت می کنن اگر خیری بهشون برسه امن و آرامش پیدا می کنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن رو گردون می شن خودشون تو دنیا و آخرت ضرر می کنن (حج/11) 

گفتم : ..................

 دیگه چیزی برای گفتن نداشتم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد